Kui Sinu Windows 10 kuupäeva ja kellaaja seaded ei ole õiged, siis võid saada järgmised veateated: "Your Outlook account settings are out-of-date" ja/või "Microsoft account problem...".

Sellised veateated võivad ka siis ilmuda kui ajaserveriga automaatse sünkroniseerimisega on probleeme.

 

 

Kuupäeva- ja kellaaja sätete roll on Windows 10-s üsna oluline. Kommunikatsiooniäpid (Mail & Calendar), OneDrive pilveruumi ja Store äpi kasutamine ning Windowsi värskendamine sõltuvad Sinu piirkondlikest sätetest ja lokaalsest konfiguratsioonist — süsteemi kuupäev ja kellaaeg peavad õiged olema. Kui Sinu Windowsi kuupäeva ja kellaaja sätted ei ole õiged või kui ajaserveriga sünkimisega on probleeme, siis ilmuvadki need "Your Outlook account settings are out-of-date" ("Sinu Outlook kasutajakonto sätted on aegunud") ja/või "Microsoft account problem..." ("Microsofti kasutajakonto probleem...") veateated.

Juhul kui Sinu süsteemi kuupäeva- ja kellaaja sätted ei ole õiged või kui mende automaatne sünkroniseerimine ajaserveriga ei tööta õigesti, siis võid saada järgmised veateated:

Mail äpi avamisel - pilt.

Pärast kompuutri käivitamist või restarti:

Pärast kompuutri käivitamist või restarti...

Sa võid Tegevuskeskuses (Action Center'is) näha järgmisi teateid:

Sa võid Tegevuskeskuses (Action Center'is) näha järgmisi teateid

 

Või näed siis kohe järgmist veateadet:

Või näed siis kohe järgmist veateadet

Kui Sa avad oma Calendar äpi, siis võid sel juhul näha sellist teadet:

Kui Sa avad oma Calendar äpi, siis võid sel juhul näha sellist teadet

Kui Sa klikid sellele "Fix account" nupule ja sisestad seejärel oma PIN koodi (parooli), siis antud probleem küll lahendatakse, aga seda ainult ajutiselt. Kui Sa teed kompuutri restardi või käivitad ta, siis ilmuvad need tüütud veateated jälle tagasi.

 

Et seda probleemi nüüd lahendada, tee järgmist:

1) Esmalt kontrolli seda et kas Sinu Windows 10 süsteemi kuupäev- ja kellaaeg on ikka õiged–seda võid kontrollida näiteks seal veebilehel.

2) Seejärel tee all tegumiribal paremal kuupäeva ja kellaaja ikoonil paremklikk ning vali ilmuvast kontekstmenüüst "Adjust date/time" käsk:

Adjust date/time

3) Kliki avanenud Settings äpis sellele "Add clocks for different time zones" lingile:

Kliki avanenud Settings äpis sellele "Add clocks for different time zones" lingile

 

4) Seejärel ava "Internet Time" vahekaart ja kliki seal "Change settings..." nupule:

Seejärel ava "Internet Time" vahekaart ja kliki seal "Change settings..." nupule

 

5) Nüüd proovi järjest järgmisi meetodeid:

a) Juhul kui selles "Synchronize with an Internet time server" ruudus ei ole linnukest, siis pane see linnuke sinna ja kliki seejärel "Update now" nupule. Siis kliki OK ja OK, et sulgeda neid aknaid. Pärast seda tee kompuutri restart ja vaata, et kas antud probleem lahenes.

b) Kui selles "Synchronize with an Internet time server" ruudus on see linnuke juba olemas, siis korista ta sealt korrakas ära, seejärel pane ta sinna uuesti tagasi ja kliki sellele "Update now" nupule. Siis kliki OK ja OK, et sulgeda neid aknaid. Pärast seda tee kompuutri restart ja vaata, et kas antud probleem lahenes.

c) Veendu, et selles "Synchronize with an Internet time server" ruudus oleks linnuke olemas. Seejärel vali sellest "Server:" rippmenüüst mingi muu ajaserver ja kliki pärast seda "Update now" nupule. Siis kliki OK ja OK, et sulgeda neid aknaid. Pärast seda tee kompuutri restart ja vaata, et kas antud probleem lahenes.

Nüüd proovi järgmisi asju...

 

 

Juhul kui antud probleem kestab, siis võid proovida ka seda meetodit:

1) Tee all tegumiribal paremal kuupäeva ja kellaaja ikoonil paremklikk ning vali ilmuvast kontekstmenüüst "Adjust date/time" käsk.

2) Lülita see "Set time automatically" lüliti välja (asendisse "Off"):

Lülita see "Set time automatically" lüliti välja (asendisse "Off")

3) Kliki oma Mail või siis Calendar äpis "Fix account" nupule ja sisesta PIN parool.
4) Sulge see Mail või siis Calendar äpp.
5) Seejärel lülita Settings äpis see "Set time automatically" uuesti sisse (asendisse "On"), veendu et Sinu ajatsoon oleks ikka õige jne.
6) Pärast seda tee kompuutri restart, siis ava näiteks Mail äpp ja vaata, et kas probleem lahenes...

 

Kui need eelmised meetodid ei aidanud, siis lülita oma Microsofti kontolt ümber lokaalsele kasutajakontole ja siis jälle uuesti tagasi — juhised:

a) Microsofti kasutajakontolt ümberlülitumine (üleminek) administraatori õigustega lokaalsele kasutajakontole.

b) Lokaalselt adminõigustega kasutajakontolt ümberlülitumine (üleminek) Microsofti kasutajakontole.

Etteotsa